  • Data: 2009-10-22 10:00:09
    Temat: Re: "Humanitarne" wg sądu zabijanie psów
    Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Ala Capone też nie wsadzono za zbrodnie tylko za podatki, co nie znaczy,
    > że ich nie popełnił. A skąd wiadomo, że on faktycznie 'humanitarnie'
    > traktuje zwierzęta?
    Nie wiadomo. Więc może tak, a może nie, wg mnie dość słaba podstawa żeby aż
    uciekać się do pretekstów i karać za coś co (być może) nie miało miejsca . Co do
    Capone to przynajmniej było wiadomo że jest szefem mafii i rąk czystych mieć nie
    może.

    > Jaka jest różnica z 'humanitarnym' zabiciem psa a 'humanitarnym' zabiciem psa
    dla smalcu? A może niedługo dowiemy się o 'humanitarnym' zabijaniu kotów dla skóry?

    Istotnie, co za różnica jakie zwierze i w jakich celach (jeśli jest to
    humanitarne)? Fretki się zabija dla skóry, a wspomniane już ileś tam razy świnie
    dla smalcu. W czym są lepsze od kotów/psów?

    Któryś z dyskutantów coś mówił o ogólnie przyjętych normach (które wg niego
    powodują że możnliwość zarżnięcia świnii dla smalcu, ale już nie psa, jest dla
    wszystkich "oczywistą oczywistością")... ale najwyraźniej byłby w tym poglądzie
    dość osamotniony. Zwłaszcza że takim ujęciu traktowanie psiego smalcu jako
    alternatywnego środka leczniczego również byłoby swego rodzaju "ludową" normą.