  • Data: 2007-11-20 15:29:08
    Temat: Re: Hot-Spot a odpowiedzialność właściciela
    Od: teel <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Lis, 15:59, Maciek <f...@e...one.nospam.pl> wrote:
    > Umożliwienie korzystania z portów 25, 110, 80, 443 oraz 53 powinno być
    wystarczającym zabezpieczeniem.

    Nic podobnego: wspomniany list z pogróżkami do prezydenta, czy
    włamanie na konto bankowe będzie wykonane z użyciem standardowych
    portów.

    > Właściciel łącza, powinien być pewien, że udostępnia net legalnie

    To jest do dogadania z właścicielem łącza. Mnie chodzi o
    odpowiedzialność za to, co dzieje się w mojej sieci, a nie o legalność
    czy nielegalność dzielenia łącza. Wszystkie komputery będą działały w
    podsieci, do tego stanowiska są mobilne, klient wchodzi i wychodzi,
    więc po MAC adresie też ciężko gościa złapać za coś, co kiedyś tam
    zrobił.

    Tu chodzi o zapewnienie sobie bezpieczeństwa, swego rodzaju zwalenia
    winy na ew. klientów :)

    Pozdrawiam
    teel