eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoHipermarkety, plecaki, itp. - jeszcze raz › Re: Hipermarkety, plecaki, itp. - jeszcze raz
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "mr.all" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Hipermarkety, plecaki, itp. - jeszcze raz
    Date: Mon, 18 Sep 2006 22:33:46 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 38
    Message-ID: <eemvqi$5so$1@news.onet.pl>
    References: <7flq1dhwyp2p$.3sy257ayomh5.dlg@40tude.net>
    <1...@m...googlegroups.com>
    <eekeec$4gt$1@news.dialog.net.pl>
    <1...@m...googlegroups.com>
    <d...@n...lechistan.com>
    <1...@i...googlegroups.com>
    <i...@n...lechistan.com> <eelh5n$kti$1@inews.gazeta.pl>
    <eeliss$l6r$1@news.onet.pl> <eelj64$s6t$2@inews.gazeta.pl>
    <i...@n...lechistan.com> <eemere$1i8$5@inews.gazeta.pl>
    <eemhca$caj$2@inews.gazeta.pl>
    <1...@d...googlegroups.com>
    <g...@n...lechistan.com> <eemntt$6h8$1@news.onet.pl>
    <eempjn$6h4$1@atlantis.news.tpi.pl> <eemql4$hfp$1@news.onet.pl>
    <eems0t$ggp$1@atlantis.news.tpi.pl> <eemss9$q28$1@news.onet.pl>
    <eemuu8$v4$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: router.tvgawex.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1158611602 6040 212.122.214.1 (18 Sep 2006 20:33:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 18 Sep 2006 20:33:22 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Sender: j4Y9Fjdsb6VwYOj7tElIvc2NNDtSrnjK
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:414047
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Jotte" <tjp3@wirtualna.
    > > Klient, wchodzac do marketu, godzi sie na zasady panujace w markecie.
    > Nie, bzdura.
    > Przede wszystkim właściciel otwierający market godzi się na zasady
    > regulujące prowadzenie marketu w miejscu gdzie go otwiera i w zakresie
    > dotyczącym takiej działalności. Czyli po prostu poddaje się tym zasadom
    albo
    > nie będzie miał marketu - nie ma wyjścia.

    Dokladnie o jakich zasadach piszesz?
    Gdzie te zasady sa do przestudiowania?

    > Nie może wprowadzać jakich chce zasad. Większą część z nich prawo mu
    bowiem
    > narzuca, ale - jak napisałem powyżej - nie musi się godzić, bowiem
    > prowadzenie marketu nie jest obligatoryjne.

    Podobnie z zakupami - klient nie musi kupowac w tym markecie.
    Nie mam na mysli calkowita dowolnosc - pisalem to z ;-)
    Nie wszystko jest/musi byc skodyfikowane, ale niektorym nie wystarczy umowa
    ustna, tradycja, zdrowy rozsadek i takim klientom trzeba tlumaczyc jak
    krowie na miedzy.

    > Dużej części pozostałych prawo zwyczajnie nie dozwala.

    Coz masz na mysli?

    > Pozostały niewielki margines może po prostu być nie zaakceptowany przez
    > klientów, a jeśli narusza obowiązujące prawo - zaskarżalny lub ścigany z
    > mocy prawa.

    Ponownie: coz masz na mysli?

    --
    --pozdr.czes
    www.mrtechnik.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1