eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoHipermarkety, plecaki, itp. - jeszcze razRe: Hipermarkety, plecaki, itp. - jeszcze raz
  • Data: 2006-09-18 20:33:46
    Temat: Re: Hipermarkety, plecaki, itp. - jeszcze raz
    Od: "mr.all" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Jotte" <tjp3@wirtualna.
    > > Klient, wchodzac do marketu, godzi sie na zasady panujace w markecie.
    > Nie, bzdura.
    > Przede wszystkim właściciel otwierający market godzi się na zasady
    > regulujące prowadzenie marketu w miejscu gdzie go otwiera i w zakresie
    > dotyczącym takiej działalności. Czyli po prostu poddaje się tym zasadom
    albo
    > nie będzie miał marketu - nie ma wyjścia.

    Dokladnie o jakich zasadach piszesz?
    Gdzie te zasady sa do przestudiowania?

    > Nie może wprowadzać jakich chce zasad. Większą część z nich prawo mu
    bowiem
    > narzuca, ale - jak napisałem powyżej - nie musi się godzić, bowiem
    > prowadzenie marketu nie jest obligatoryjne.

    Podobnie z zakupami - klient nie musi kupowac w tym markecie.
    Nie mam na mysli calkowita dowolnosc - pisalem to z ;-)
    Nie wszystko jest/musi byc skodyfikowane, ale niektorym nie wystarczy umowa
    ustna, tradycja, zdrowy rozsadek i takim klientom trzeba tlumaczyc jak
    krowie na miedzy.

    > Dużej części pozostałych prawo zwyczajnie nie dozwala.

    Coz masz na mysli?

    > Pozostały niewielki margines może po prostu być nie zaakceptowany przez
    > klientów, a jeśli narusza obowiązujące prawo - zaskarżalny lub ścigany z
    > mocy prawa.

    Ponownie: coz masz na mysli?

    --
    --pozdr.czes
    www.mrtechnik.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1