  • Data: 2004-04-05 15:09:58
    Temat: Re: Hipermarkety a plecaki (ponownie) [OT]
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > przerabiałam kilka razy, zawsze pytałam takiego gamonia czy portfel,
    > telefon, chust. hig. i podpaski mam dać jemu do noszenia za mną czy wziąć w
    > zęby. Niech pokaże Ci podstawę prawną, znaczy paragraf. Założę się, że
    > zbaranieje.

    No, jak mu każę nosić za sobą swoje podpaski, to z pewnością zbaranieje :-)
    Problem w tym, że ignorantia iuris nocet i jeśli on nie może pokazać
    podstawy i ja nie mogę, to w przypadku większej awantury sprawę
    rozstrzyga sąd. A ja chciałbym mieć pewność, że mam rację zanim wdam się
    w spór.

    chester (facet - dla jasności)
    --
    "Zdradzony mąż wszędzie widzi zdradzonych mężów." (Marcel Proust)