  • Data: 2004-04-05 18:17:43
    Temat: Re: Hipermarkety a plecaki (ponownie)
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > takie same szopki sa w kinach. do facetow wielkie hallo o kazda torbe,
    > nawet taka w ktorej miescie sie 5 zeszytow A4, legitymacja, klucze, i jakies
    > papiury, a kobity wchodza z torebkami w ktorych zmiesci sie nawet stara
    > kamera VHS...

    Hehe - jak się dowiedziałem kiedyś przypadkiem, to nie tylko o kamery
    chodzi, choć też. Również o jedzenie. Duże kina sporą część dochodu
    czerpią z popcornu i coli. Jak ktoś weźmie kanapki i wodę ze
    spożywczaka, to wyda 2.5 zamiast 7.5. Razy 1000 widzów dziennie...

    chester
    --
    "Śmiejmy się! Kto wie czy świat potrwa jeszcze trzy tygodnie?" (Pierre
    Augustin Beaumarchais)