  • Data: 2004-04-05 14:59:02
    Temat: Re: Hipermarkety a plecaki (ponownie)
    Od: "Nixe" <n...@i...peel> szukaj wiadomości tego autora

    chester pisze:
    > To właśnie jest kluczowe stwierdzenie, z którym pozwolę się nie
    > zgodzić. Według mnie jedyne odpowiednie miejsce dla mojego plecaka
    > jest na moich plecach. Szczególnie gdy jest tam coś cennego, ale nic
    > ochronie do jego zawartości.

    Dokładnie. Ja plecak traktuję jako torebkę. Noszę tam wszystkie klucze (dom,
    samochód), pieniądze, dokumenty, karty, komórkę itp. Miałabym to wszystko
    wyjąć i poutykać sobie po kieszeniach, tylko po to, by prawie pusty plecak
    zostawić w poczekalni (gdzie obsługa z uśmiechem na ustach twierdzi, że
    niestety, ale nie ponosi żadnej odpowiedzialności za przechowywany towar i
    pozostawia się go tylko na własne ryzyko)? Nonsens.

    --
    PozdrawiaM