    Newsgroups: pl.comp.os.linux,pl.soc.prawo
    Date: Mon, 18 Feb 2013 10:58:34 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Hacking...

    On Sun, 17 Feb 2013, Mr. Misio wrote:

    > Niedawno pokazywali w TV, ze w 10 mieszkaniowej kamienicy odcieto media
    > wszystkim, bo 2 najemcow zalegało z oplatami.
    >
    > Gfybym był na miejscu kogos z tych 8 pozostałych to

    Powoli.
    Bo ja zebrałbym najpierw dokładniejsze dane.

    > zebrałbym tych pozostałych do kupy, do prawnika, i albo "zerwanie umowy najmu"

    A to możliwe.
    Ale zacząć trzeba od ustalenia:
    - kto ma umowy na dostarczanie mediów
    - i *Z KIM*

    Wcale nie jest oczywiste, że został wynajęty "lokal z mediami".
    Całkiem sensowna wersja, to wynajęty lokal, w ktorym najemca zawarł
    sobie umowę z dostawcą.
    Z góry zapowiadam, że oczywiście kłóci się to z "odpowiedzialnością
    zbiorową", ale tylko sygnalizuję, że nie jest oczywiste określenie
    winnego.

    > zbiorowy za naruszenie warunków/umowy najmu. Rachunki opłącone - a mediow
    > brak.

    No a skąd pewność, że umowa na media jest z wynajmującym? :D

    pzdr, Gotfryd