  • Data: 2013-02-18 11:11:22
    Temat: Re: Hacking...
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Powoli.
    > Bo ja zebrałbym najpierw dokładniejsze dane.

    Oczywiscie :) Ale w ten sposob dyskusja moze poleciec w kierunku jak z
    ławką i AL, coraz to nowe fakty wynikaja. Dyskusja ma sens, gdy ustalamy
    (na potrzeby dyskusji) ze mamy zebrane wszystkie fakty. Mniej lub wiecej
    - ale na tym sie opieramy :)

    > A to możliwe.
    > Ale zacząć trzeba od ustalenia:
    > - kto ma umowy na dostarczanie mediów
    > - i *Z KIM*
    >
    > Wcale nie jest oczywiste, że został wynajęty "lokal z mediami".
    > Całkiem sensowna wersja, to wynajęty lokal, w ktorym najemca zawarł
    > sobie umowę z dostawcą.
    > Z góry zapowiadam, że oczywiście kłóci się to z "odpowiedzialnością
    > zbiorową", ale tylko sygnalizuję, że nie jest oczywiste określenie
    > winnego.

    > No a skąd pewność, że umowa na media jest z wynajmującym? :D

    Brak. Ale j.w. trza cos ustalic, zeby dyskutować.

    Ustalenia A -> jakis model działania

    Ustalenia B -> inny model działania :)