  • Data: 2013-02-17 21:34:55
    Temat: Re: Hacking...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.02.2013 21:28, Mr. Misio pisze:

    > Poki co to ja podaje definicje prawne z kodeksów, a ty się z nimi nie
    > zgadzasz.

    Brawo, opanowałeś "kopiuj i wklej". Teraz naucz się czytać: ja pisałem o
    samym WEJŚCIU przez otwartą bramę.

    Nie mamy żadnej osoby uprawnionej, która by miała jakieś pretensje -
    pusty, ogrodzony plac z otwartą bramą.

    Wg ciebie to naruszenie miru, bo "przecież to czyjeś". A ja wszedłem do
    publicznego parku...

    [ciach]

    > "teren prywatny, nie wchodzic".
    >
    > nie zauwazyles tabliczki? idz do okulisty.

    Jakieś tabliczki? Masz otwartą bramę. Żadnych tabliczek.

    > lub osoby upoważnionej.

    Właściciel z reguły jest osoba upoważnioną.

    > Albo naciska pod stolem czerwony guzik.

    ??

    > Wtedy ty bedziesz mial sprawe o napaośc z pobiciem. A ławka dalej będzie
    > moja.

    Nie, ty będziesz miał sprawę o molestowanie, zboczeńcu.