  • Data: 2013-02-17 21:39:10
    Temat: Re: Hacking...
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Brawo, opanowałeś "kopiuj i wklej". Teraz naucz się czytać: ja pisałem o
    > samym WEJŚCIU przez otwartą bramę.
    >
    > Nie mamy żadnej osoby uprawnionej, która by miała jakieś pretensje -
    > pusty, ogrodzony plac z otwartą bramą.

    A ja pisze - ze jest taka osoba, a ty sie stawiasz.

    Dlaczego Teojsze ma być Twojsze niż Mojsze?

    > Wg ciebie to naruszenie miru, bo "przecież to czyjeś". A ja wszedłem do
    > publicznego parku...

    Teraz do parku? Znow kraść ławki? :D

    > Jakieś tabliczki? Masz otwartą bramę. Żadnych tabliczek.

    Czyli nie zauważyłeś...

    > Właściciel z reguły jest osoba upoważnioną.

    Osoba upoważniona zaś nie musi być właścicielem.

    > ??

    I przyjezdza Justus :)

    > Nie, ty będziesz miał sprawę o molestowanie, zboczeńcu.

    Możliwe. Ale ty dalej o pobicie. A ławka dalej moja.

    Moja linia obrony - zasłabłem i niechcący wylądowałem ci na kolanach.
    Prosząc o udostępnienie miejsca, po prostu nogi się pode mną ugięły.
    A ty mnie pobiłeś...