  • Data: 2013-02-17 20:01:36
    Temat: Re: Hacking...
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Gdzie jest zabronione skorzystanie z udostępnionego publicznie pojazdu?

    To zaczyna robić się nudne z Twojej strony. Kodeks Karny. Sąd ocenia.

    > No to ja jestem złodziejem, bo rutynowo wyjmuję spod władztwa różnych
    > osób takie kolorowe, papierowe rzeczy ruchome. Nazywają się "ulotki
    > reklamowe" czy jakoś tak...

    ROTFL :)

    > Ale on nie wyjął. Właściciel udostępnił. Skorzystał zgodnie z
    > (odczytaną) intencją.

    ROTFL :)

    > To co sobie dopowiadasz, hmm?

    Nikt nie powiedział też, że nie jest przymocowana. I?

    > Dlaczego?
    >
    > Czym się różni krzesło w restauracji od ławki w parku? Podlega pod inne
    > przepisy?

    Zgaduj :)

    > To twoja teza.

    Wlasciciel odpowiada za jedno. Złodziej za drugie.

    > Ale ty chcesz karać za samo użycie.

    Ja? Zacytujesz?

    Czy strtzelisz "skoro chcesz karac za AAAA to chcesz karac za BBBB i
    CCCC" - i jakos nie docieraja do Ciebie, ze to trzy rozne
    rzeczy/dzialania :)

    Szukasz jednego równania/przepisu opisującego wszystkie przypadki?