eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja, dysk twardyRe: Gwarancja, dysk twardy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Przemysław Backiel" <p...@N...backiel.com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gwarancja, dysk twardy
    Date: Sat, 7 Sep 2002 15:14:52 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 20
    Message-ID: <alctoo$ms6$1@news.tpi.pl>
    References: <3d78d740$1@newspilot.put.poznan.pl> <alcijf$88t$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: u3.backiel.com.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1031404121 23430 213.77.5.5 (7 Sep 2002 13:08:41 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 7 Sep 2002 13:08:41 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4807.1700
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4807.1700
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:106584
    [ ukryj nagłówki ]


    > oddac ten na gwarancji i umowic sie z sprzedawca ze ty kupisz sobie nowy
    > dysk a w momencie jak stary zostanie wymieniony na nowy(bo dyskow sie nie
    > naprawia chyba ze uszkodzenie programowe) to ty wyrownasz tylko roznice w
    > cenie a sprzedawca tamtego sprzeda komu innemu.

    hmm
    pomysł super, ale jak dysk jest sprawny
    wymieniony brak działania, był spowodowany np. źle zamontowaną taśmą do HDD?
    to wtedy klient będzie miał czysty zysk, a sprzedawce dystrybutor obciąży
    kosztami sprawdzenie sprawnego dysku.

    może jakiś inny pomysł?

    of corz jeśli dysk jest walnięty to takie postępowanie wydaje się być OK.
    warunek dysk musi być rzeczywiście walnięty.

    Przemo


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1