  • Data: 2002-09-10 06:47:38
    Temat: Re: Gwarancja, dysk twardy
    Od: "NOWIESZ" <nowiesz(at)mail(dot)icpnet(dot)pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli chcesz koniecznie pozbyć się tego dysku to załatw mu bad-sectory i
    > skorzystaj z rękojmi (wada ukryta).

    Czy musza byc bad-sectory? Dysk po prostu ma klopoty z rozruchem; to tez
    jest raczej wada ukryta, bo trudno sobie wyobrazic, zeby powstala nagle w
    ciagu kilku dni uzywania.

    NOWIESZ

    PS
    Ciagle chetnie bym sie dowiedzial czy z faktu iz musze dlugo czekac na
    wymiane dysku przysluguje mi jakies prawo do odszkodawania, albo cos?