  • Data: 2002-09-10 23:22:41
    Temat: Re: Gwarancja, dysk twardy
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Sep 2002 p...@p...onet.pl wrote:

    >+ Mim zdaniem z rękojmią może być problem albowiem sprzęt był wymieniany w ramach
    >+ gwarancji i od tej pory masz na niego TYLKO gwarancje - choć mam nadzieję ze
    >+ sie myle

    Zeznając że nie czytałem całego wątku i też się mogę pomylić,
    to o ile wiem zakaz jednoczesnego żądania rękojmi i gwaracji
    dotyczy *konkretnej* wady - czyli jeśli wystąpiła wada
    i wybrał gwarancję to *na tą wadę* już nie ma rękojmi.
    Ale jeśli np. po naprawie ujawni się inna wada, to sprawa
    ma się inaczej.
    Inna wada może być taka sama jak poprzednia :), oczywiście
    jeśli miała miejsce naprawa - to można mieć wątpliwości
    i pewnie zmiana trybu reklamacji "nie przejdzie".
    Jeśli w ramach gwarancji była wymiana - to MSZ niewątpliwie
    będzie to *inna* (choć taka sama :)) wada.

    Pozdrowienia, Gotfryd