eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja, dysk twardy › Gwarancja, dysk twardy
  • Data: 2002-09-06 16:26:35
    Temat: Gwarancja, dysk twardy
    Od: "NOWIESZ" <nowiesz(at)mail(dot)icpnet(dot)pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam szanownych grupowiczow!

    Ostatnio zepsul mi sie twardy dysk. Byl na gwarancji, wiec go oddalem - po
    miesiacu(!) dotarl do mnie nowy (po miesiacu, bo sprzedawca musial go
    odeslac do producenta, ten zbadal sprawe i dopiero wtedy odeslal nowy).
    Po dwoch dniach nowy dysk przestal dzialac. Niestety po jakims czasie zaczal
    znowu dzialac (co raczej utrudni mi udowodnienie usterki). Ale praca na
    takim dysku to jak siedzenie na bombie, wiec mam zamiar go reklamowac.

    Do czego ja w ogole mam prawo?
    Najchetniej to bym wzial pieniadze spowrotem (na podstawie Art. 560), tylko
    czy to jest rekojmia? Art. 559 mowi, ze nie chyba ze "wady wynikły z
    przyczyny tkwiącej już poprzednio w rzeczy sprzedanej". Prawde mowiac to nie
    potrafie sobie wyobrazic innej przyczyny (oprocz mojej winy, ale wtedy nawet
    gwarancja mi nie przysluguje), tylko czy to sie da udowodnic?
    W kazdym razie, niezaleznie od tego, nie mam ochoty czekac kolejnego
    miesiaca. Co ja moge z tym zrobic???


    Pozdrawiam
    NOWIESZ


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1