  • Data: 2005-10-20 16:57:20
    Temat: Re: Gwarancja
    Od: "moczar73" <m...@t...tbs-net.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej" <z...@g...cy> napisał
    > Posiadam odtwarzacz dvd, ktory obecnie jst zepsuty, oddalem do serwisu
    > (poprzez sklep w ktorym go kupilem), dvd wrocilo nadal zepsute, oddalem 2
    > raz, znowu nie naprawili (tym razem dalem z plyta na ktorej wystepuje
    > wada -
    > nie czyta), moje pytanie brzmi, czy moga tak w nieskonczonosc mi oddawac
    > zepsute? w ksiazce gw. sa juz 2 wpisy

    Jeżeli dokument gwarancyjny nie precyzuje, po ilu naprawach gwarant jest
    zobowiązany rzecz wymienić, to tak. Chociaż orzecznictwo przyjmuje, że w
    razie długotrwałych lub kilkukrotnych napraw, które właściwie uniemozliwają
    Ci korzystanie z rzeczy, służy Ci roszczenie o wymianę rzeczy na wolną od
    wad.

    --

    moni K.
    "Bagna wyschły, a bekasów w ogóle nie było"