eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancjaRe: Gwarancja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news2.icm.edu.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Binek" <binek1(to usuń)@go2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gwarancja
    Date: Thu, 1 Jan 2004 22:37:03 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 29
    Message-ID: <bt23qh$rdr$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <l...@4...com>
    <bstfp0$qel$1@inews.gazeta.pl>
    <j...@4...com>
    <bsutij$6g8$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: binek.inds.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1072992914 28091 80.48.184.27 (1 Jan 2004 21:35:14 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 1 Jan 2004 21:35:14 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:185081
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Marcin S." <t...@x...pl> napisał w wiadomości
    news:bsutij$6g8$1@inews.gazeta.pl...

    > Wiec tu jest lekki dylemat. Byla kiedys awantura o dyski twarde. Klient
    > zakupil dysk z 3 letnia gwarancja po czym po pol roku oddal dysk do
    serwisu
    > jako uszkodzony. W miedzyczasie gwarancje na dyski zostaly skrocone do 1
    > roku i klienci otrzymywali calkowicie nowy dysk z gwarancja jednoroczna.
    > Czyli defacto oddawali dysk ktory mial jeszcze 2.5 roku gwarancji a
    > otrzymywali taki na ktory mieli tylko rok. Wedlug mnie jest / bylo to
    > nieuczciwe. Jezeli nastepuje wymiana na nowy sprzet to powinna zostac
    > udzielona NOWA gwarancja, nie krotsza niz termin poprzedniej. Czyli
    jezeli
    > oddawany sprzet byl na gwarancji do powiedzmy: 3.2005 to powinna zostac
    > wydana NOWA gwarancja ktora obowiazuje do tego okresu. Byc moze jednak
    sie
    > myle i z przepisow wynika co innego. Jednakowoz pisze to z wlasnej
    praktyki
    > bo akurat pracuje w firmie komputerowej ;)

    No właśnie, jeśli sprzedawca reklamuje u swojego dostawcy np. w/w dysk i
    dostaje w to miejsce nowy ale z 1 roczną gwarancją (od pazdziernika 2002
    producenci dyskow twardych obnizyli okresy gwarancyjne do 1 roku) to co ma
    zrobic ? dac klientowi dodatkowy rok za nie swoj wyrób?

    Zbyszek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1