  • Data: 2006-04-07 14:04:32
    Temat: Re: Gwalty
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Akulka napisał(a):
    > Użytkownik "Palver" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ale z opisu wynika, że młody facet któremu wpadła dziewczyna w oko coś jej
    > podał i dziwnie szybko straciła przytomność. To świadczy o czymś lub o
    > niczym. Mozna domniemywać sobie.

    domniemywanie nie wytarczy do skazania. A co bys powiedizla gdyby sie
    pozniej okazalo na skutek wyplyniecia nagrania audio badz wideo,
    ze dziwczyna odwalila striptease, dobrowolnie zgodzila sie na seks, a
    nastepnie gdy do neij doszlo jak sie zeszm. postanowila sie zemscic.
    (proba samobijcza wcale nie jest dodowem na to ze byl to gwalt !) ?
    Takich przypadkow bylo setki/tysiace, wiec ein mow mi zaraz o
    wiarygodnosci zeznan, dobrym domu czy o tym ze ofiaranie ma absolutnie
    zadnych powodow do wskazania nie tej osoby.

    > isc
    >
    > Ale jak ją nieprzytomną wynosisz, to za nią odpowiadasz i prawnie też.

    nie jak ktos inny ja zgwalci a Ty o tym nie wiesz.

    > Bo
    > podjąłeś się opieki nad nią, nad osobą nieprzytomną.

    nie podjal sie opieki tylko zaniosl do lozka (nie w celu uprawania
    seksu). Kazdy odpowiada w granicach swej winy za to co zrobil. On nie,
    ktos inny.

    Jakby się jej
    > przydarzyło nieszczęście na skutek twojej interwencji, to byś za to
    > odpowiadał.

    jak by mu wypadla z rak i skrecila kark to pewnie tak. Jak by wpadlo
    kilku typow pozniej wbrew woli tego co zanisol panne do pokoju (po
    prostu gdyby o tym nie wiedzial) i ja zgwalcilo na pwno nie odpowiadal
    by za to.

    P.