  • Data: 2006-04-07 13:28:44
    Temat: Re: Gwalty
    Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Palver" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:e14k67$fvr$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > > Pojenie alkoholem
    >
    > IMHO to wszyscy tam pili.

    Ale z opisu wynika, że młody facet któremu wpadła dziewczyna w oko coś jej
    podał i dziwnie szybko straciła przytomność. To świadczy o czymś lub o
    niczym. Mozna domniemywać sobie.

    > A jak mi sie (pelnoletnia) kolezanka uwali na imprezie w trupa i ja ja
    > wyniose do innego pomieszczenia, zeby spokojnie mogla sie wyspac, to mam
    isc
    > za to siedziec? Bom uzyl "przemocy"?

    Ale jak ją nieprzytomną wynosisz, to za nią odpowiadasz i prawnie też. Bo
    podjąłeś się opieki nad nią, nad osobą nieprzytomną. Jakby się jej
    przydarzyło nieszczęście na skutek twojej interwencji, to byś za to
    odpowiadał.

    Pozdrawiam,
    Akulka