  • Data: 2023-07-06 12:46:08
    Temat: Re: Guantanamo w ostródzie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 5 Jul 2023 21:58:16 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Tylko te kajdanki musisz założyć.

    Założone przeciez.
    Nie pałuje sie pacjenta bez kajdanek, bo jeszcze odda.

    Tzn owszem, czasem sie pałuje ...

    > Zobacz, co to pobicie.

    Nie chesz chyba powiedziec, ze mozna kulsona pobic, byle mu nic nie
    złamac ? :-P

    Ale taserkiem moĹźna? I niech sonie nawet umrze przy tym?

    > Jest, bo to osoba działająca na zlecenie funkcjonariusza. To zlecenie
    > nie musi polegać na zleceniu pobicia. Zlecenie może dotyczyć uzyskania
    > zeznań, a tłumacz już sam może wpaść na pomysł pobicia. Ale jakby się
    > ktoś przy 245 uparł, to też nie będę protestował.

    Ale tu jest wywarcie wplywu na tłumacza.
    Czyli jak policjant tłumaczowi pałą przyłoży i powie "ty tłumacz
    wyraĹźnie, ze on sie przyznaje", to 245 czy 246?

    > Zakładam, że to tłumacz przybrany do czynności, a nie jakiś przypadkowo
    > idący korytarzem.

    Niech bedzie, ze dobrany, to co on - zeznania składa, wyjasienia
    czy oswiadczenia?

    A przypadkowych nie stosujecie?
    Np zatrzymujecie dwĂłch obcokrajowcĂłw, jeden cos tam po polsku mĂłwi.

    J.