  • Data: 2003-10-02 09:35:08
    Temat: Re: Groźby providera
    Od: "Kathrin" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "DAR" schrieb im Newsbeitrag

    > Czy takie postępowanie jest zgodne z prawem? W umowie abonenckiej nie
    > mam określonych parametrów łącza. Podano mi stronę z aktualnym
    > regulaminem http://karpaty.pl/regulamin.htm chociaż bardziej pasowałby
    > http://interserv.net.pl/regulamin.html.

    Jezeli w umowie nie ma danych dot. dozwolego przesylu danych to dostawca nie
    ma podstaw do opisanego przez Ciebie postepowania. Masz mozliwosc
    korzystania z lacza o takiej przepustowosci jaka provider Ci udostepnia. Nie
    ma znaczenia czy uzywasz p2p - bo nie jest to zaden dowod na "nieodpowiednie
    zachowanie". Tak wiec sadze, iz Panowie nie maja jakiegokolwiek pojecia i
    mysla, iz trafili na biednego osiolka. Niestety jezeli w umowie nie masz
    okreslonej przepustowosci lacza - trudno tez Ci bedzie domagac sie, aby
    transfer wrocil do poprzedniego stanu.
    Pozdrawiam
    Kathrin