  • Data: 2003-10-02 10:55:09
    Temat: Re: Groźby providera
    Od: "DAR" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kathrin wrote:
    > Niestety jezeli w umowie nie masz okreslonej
    > przepustowosci lacza - trudno tez Ci bedzie domagac sie, aby transfer
    > wrocil do poprzedniego stanu.

    Z emaila Interserwu wynika, że moje postępowanie nie ulega zmianie
    więc mogę się liczyć z dalszymi ograniczeniami. Ostatnio codziennie
    odłączany jestem od netu kilkakrotnie w ciągu doby. Jeżeli tak dalej
    będzie to wogóle nie będe miał praktycznie łącza. Zaznaczam, iż
    wcześniej firma nie informowała mnie o moim negatywnym wpływie
    na sieć. Miałbym jakieś prawo do podjęcia decyzji. W którym więc
    momencie mogę uznać, że provider nie wywiązuje się z umowy. Bo
    dostarczać może mi sygnał zawsze, taki, że nie otworzę żadnej strony.

    DAR

    --
    " ...najefektywniejszą metodą zostania
    mistrzem jest naśladowanie stylu myślenia