  • Data: 2003-10-02 09:17:29
    Temat: Re: GroĄby providera
    Od: "Leo" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po prostu użytkownicy systemów P2P często myślą jak ci kierowcy,
    > którzy uważają, że cała droga należy wyłącznie do nich a Kodeks
    > Drogowy to głupie ich ograniczanie.
    chwila chwila - nie porównywałbym tego tak, jeżli płacę za np 200 Kb bez
    limitu ilości przesłanych danych to mam zamiar to 200 Kb wykorzystać w taki
    sposób jak chcę czyli np P2P, jeżeli oczywiście nie ma zastrzeżeń w umowie
    dotyczących używania takiego typu programów (jeżeli są to po prostu
    rezygnuję z takiego dostawcy). Nie rozumiem dlaczego miałbym tego nie robić.
    Jeżeli chodzi o porównania to bardziej pasuje mi do np kupienia sobie
    garażu - czy też miejsca parkingowego na którym można stawiać samochód tylko
    w określonych godzinach - np między 22 - a 5 rano - bo... przecież każdy
    chciałby sobie zaparkować .....
    Pozdrawiam
    LM