    From: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Grozba....
    Date: 9 Dec 2003 16:13:04 GMT
    Sender: r...@p...onet.pl@rafal.joint.eu.org

    g...@S...neostrada.pl news:br4rka$l8$1@korweta.task.gda.pl

    Zdaje sie iz do 2 lat.

    Przedewszystim - czy jestes pewna ze grozba moze zostac spelniona? Moze nie
    koniecznie zabicie, ale czy uwazasz iz grozacy naprawde ma zamiar
    zaszkodzic fizycznie (np pobic, wybic szyby) Tobie, Twoja rodzine itd?

    Przykladowe sytuacje w ktorych mozesz i powinienes zglosic - ktore znam
    osobiscie -

    1) ktos wydzwania w nocy mowiac iz Cie "Zajebie", wiesz kim jest ta osoba,
    wiesz ze jest prawdopodobnie niepoczytalna, wiesz ze ma motyw, osoba
    dzwoniaca zdobyla juz prywatny telefon i adres "ofiary".

    2) admin sieci osiedlowej dostaje email typu - czemu siec mi znowu
    wylaczyliscie?! zaraz wpadne do ciebie [tutaj adres] i ci wp***ole.
    Tutaj rowniez oczywisty jest motyw, zagrozenie jest realne, rowniez grozacy
    zna adres poszkodowanego.

    Sprawa 1sza obecnie jest w prokuraturze (adres w stopce), sprawa druga
    zakonczyla sie natychmiastowa interwencja Policji (poniewaz zachodzilo
    realny zagrozenie zdrowia/zycia *w danej chwili* i grozacy zostal
    aresztowany).

    > Grozba doszla mailem, i chcialem zapytac jeszcze co jest mi potrzebne
    > zeby zlozyc doniesienie na policji.

    Proponuje zapisac email w paru kopiach (dla pewnosci), skontaktowac sie i
    poprostic o pomoc providerow email (Twojego i nadawcy) oraz providerow
    internetu (o zabezpieczenie logow). Oczywiscie rowniez przeslij pelna kopie
    listu do abuse@ swojego, nadawcy i do ISP. Dane te wydrkukuj i przekaz
    Policji.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____, Czy buzdygan ZAPIER***LI
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * ) i Ciebie za pisanie na news?
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------" http://www.raf256.com/arnold/