  • Data: 2004-08-04 08:32:30
    Temat: Re: Granica działki a stary dom?
    Od: "ms" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki, pokrzepiłeś mnie, bo gdy jestem na działce ciągle słyszę uwagi o
    przesunięciu go. W tym świetle również odległość od ściany staje się dla
    mnie jasna. 60 lat temu postawiono płot biegnący do ściany, ściana - jako
    płot i dalej płot. Ziemia zasiedziała się więc niestety u sąsiada... Przez
    60 lat było OK, zawsze był swobodny dostęp od tamtej strony, dom z bali
    wymaga konserwacji. W tym roku zaspawano furtkę w płocie, a stolarza który
    wszedł bramą zobaczyć stan ściany - pogoniono...
    Mniejsza o ziemię, chodzi mi o swobodny dostęp do tamtej ściany.
    A jak traktować 60 cm opaskę, która z jednej strony należy do domu, a z
    drugiej - znajduje się na zasiedzianej działce sąsiada?

    Pozdrawiam
    Maarek