    From: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gdzie wysłać pismo drugiej stronie umowy?
    Date: Wed, 10 Sep 2008 19:40:32 +0200

    Użytkownik "przypadek" <p...@g...pl> napisał

    > W jaki sposób skutecznie złożyć właścicielowi oświadczenie woli
    > (np, wypowiedzenie umowy)?

    Listem poleconym na ostatni znany ci adres wynajmującego.

    > Przecież nie mogę wysłać na adres (i czekać na podwójne awizo),
    > pod którym doskonale wiem, że właściciel nie mieszka (bo ja tam
    > mieszkam)? A może jednak?

    A czmu nie?
    Zależnie od sytuacji stosuje się powiadomienie przez świadome
    wysłanie na nieaktualny adres, wywieszenie pisma na tablicy
    ogłoszeń w budynku sądu, przez publikację w prasie i inne temu
    podobne. Wiadomo, że szansa na faktyczne zapoznanie się
    zainteresowanych jest bliska zeru, ale sądy taką fikcją się
    zadowalają.
    Skoro twój kontrahent nie podał ci nowego adresu to jego sprawa.