  • Data: 2008-09-11 07:20:40
    Temat: Re: Gdzie wysłać pismo drugiej stronie umowy?
    Od: przypadek <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Wrz, 08:38, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > To załóżmy, że mu w takiej samej formie możesz tę umowę wypowiedzieć.

    Teoretycznie mogę, z tym że ja zadając powyższe pytanie miałem na
    myśli wypowiedzenie w sposób dający się udowodnić przed sądem.

    Jednej ważnej rzeczy nie napisałem - umowa została zawarta pisemnie. A
    wówczas:

    art. 77 § 2 KC. Jeżeli umowa została zawarta w formie pisemnej, jej
    rozwiązanie za zgodą
    obu stron, jak również odstąpienie od niej albo jej wypowiedzenie
    powinno
    być stwierdzone pismem.

    Bo
    > wybacz, ludzie chcą Ci pomóc, ale Ty zamiast sprawę rozjaśnić - gmatwasz.

    Co jest niejasne? Mieszkam pod adresem, który wynajmujący podał jako
    swój, czasem kontaktuję się z nim wyłącznie mailowo albo telefonicznie
    (ale jak udowodnić treść i fakt tak złożonego ośw. woli?), umowa najmu
    którą chcę wypowiedzieć ma formę pisemną. Pozostałe okoliczności są
    chyba nieistotne.

    Wychodzi na to że to jedyny sposób to ten który podałem na wstępie.