  • Data: 2010-04-16 22:42:56
    Temat: Re: Gdzie skarga na dzielnicowego?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "olgierd" <n...@n...problem> napisał w wiadomości
    news:pan.2010.04.16.14.15.06@rudak.org...

    > Inspektorat właściwej komendy miejskiej/powiatowej.

    Zlikwidowali po kolejnych zmianach. Należy złożyć skargę do właściwego
    Komendanta.

    > Zaś co do informacji to pewnie trzeba opisać sprawę ;-)

    Po co? Niezabezpieczenie przez pokrzywdzonego mienia nie zmienia samego
    faktu, że doszło do wykroczenia lub przestępstwa. Istnieją przepisy o
    dopuszczeniu do prowadzenia pojazdu, ale przypięcie łąńcuchem wydaje mi się
    normalnym zabezpieczeniem.