eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny] › Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny]
  • Data: 2021-09-02 15:00:29
    Temat: Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny]
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 02.09.2021 Olin <k...@a...w.stopce> napisał/a:

    > Prawnicy przynajmniej jakoś tam uzasadniają swoje tezy, a nie tylko tępo
    > powtarzają jedno i to samo.

    Oczywiście, przecież jak w Konwencji napisali "nielegalny", to oczywiście
    znaczy "legalny", bo polskim prawnikom po pogłębionej analizie
    tak wyszło.

    BTW naprawdę nie da się kulturalnie bez uszczypliwości?
    Uzasadniam, jak czegoś nie rozumiesz to zawsze możesz zapytać.

    Ileś już razy musiałem wyjaśniać na przykład, że nie mam na myśli
    już znajdujących się w Polsce uchodźców.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.