eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny] › Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny]
  • Data: 2021-09-02 13:57:06
    Temat: Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    elegalne-przekroczenie-granicy/

    > Moze sie da, ale oni tak nie chca, jak widac.
    >
    > Pewnie ich Łukaszenko popchnal wprost na granice ... i trzyma, bo co
    > szkodzi skierowac ich na przejscie ?

    0. Jak trudniej udowodnić że uchodźca "wdarł się" na terytorium RP/UE z
    Białorusi to Białoruś może odmawiać "przyjęcia zwrotu" w trybie
    bezczelnie rżniemy głupa.
    1. Ma propagandowy zysk przynajmniej na krótką metę.
    2. Chyba Białoruś ma z tego "tranzytu" zysk finansowy, łatwiejszy z
    "końcowym elementem nielegalnym".
    3. Na dłuższą metę będzie miał na granicach zapory przeciw (ewentualnym)
    masowym ucieczkom Białorusinów wzniesione na koszt Litwy, Polski i Łotwy.

    <złośliwość> IMHO wypada płot graniczny zaprojektować tak żeby mu punkt
    3 nie wyszedł za dobrze. </złośliwość>

    --
    A. Filip