eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny]Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny]
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz
    Dolny]
    Date: Thu, 02 Sep 2021 13:57:06 +0200 (CEST)
    <sgnpec$12me$1@gioia.aioe.org>
    <612f6e5a$0$499$65785112@news.neostrada.pl> <sgnvjs$6e8$1@gioia.aioe.org>
    <61307489$0$517$65785112@news.neostrada.pl> <sgput2$kid$1@gioia.aioe.org>
    <61308390$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>
    <sgq1p0$1ur7$1@gioia.aioe.org>
    <61308c8f$0$523$65785112@news.neostrada.pl> <sgqa63$13c$1@gioia.aioe.org>
    <1v0woy5z0e90x$.4cn7a3gxxjsp.dlg@40tude.net>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    elegalne-przekroczenie-granicy/

    > Moze sie da, ale oni tak nie chca, jak widac.
    >
    > Pewnie ich Łukaszenko popchnal wprost na granice ... i trzyma, bo co
    > szkodzi skierowac ich na przejscie ?

    0. Jak trudniej udowodnić że uchodźca "wdarł się" na terytorium RP/UE z
    Białorusi to Białoruś może odmawiać "przyjęcia zwrotu" w trybie
    bezczelnie rżniemy głupa.
    1. Ma propagandowy zysk przynajmniej na krótką metę.
    2. Chyba Białoruś ma z tego "tranzytu" zysk finansowy, łatwiejszy z
    "końcowym elementem nielegalnym".
    3. Na dłuższą metę będzie miał na granicach zapory przeciw (ewentualnym)
    masowym ucieczkom Białorusinów wzniesione na koszt Litwy, Polski i Łotwy.

    <złośliwość> IMHO wypada płot graniczny zaprojektować tak żeby mu punkt
    3 nie wyszedł za dobrze. </złośliwość>

    --
    A. Filip