  • Data: 2003-11-04 20:40:35
    Temat: Re: Gadu gadu
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szerszen" <w...@S...TEN.NAPIS.space.pl> napisał w
    wiadomości news:3MTpb.177765$vL1.2142615@news.chello.at

    > chyba jednak nie do konca ;) numer gg i ip nie sa ze soba powiazane na
    > stale, sa powiazane chwilowo w momencie polaczenia i mozna to sprawdzic
    > albo w momencie rozmowy przez programy juz opisane i kilka innych, albo
    > w logach na serwerze gg przez ich admina
    >
    > no chyba ze wlasnie o to ci chodzilo tylko kiepsko sie wyraziles

    Na pewno nie tylko "nie do końca". Ja tylko sobie "jaja robiłem".
    (jak Leszek)
    IP nie ma nic wspólnego z nadawanym numerem GG. Po prostu
    pytanie było nie dość, że wybitnie "NTG" to jeszcze głupie więc
    i odpowiedź nie odbiegała poziomem... :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    ...piszę do Ciebie tych kilka linijek żebyś wiedział, że do Ciebie piszę,