eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGWARANCJA - proszę o wyjaśnienie › Re: GWARANCJA - proszę o wyjaśnienie
  • Data: 2004-05-11 22:08:00
    Temat: Re: GWARANCJA - proszę o wyjaśnienie
    Od: "Aneta" <...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:c7riee$ko5$1@news.lublin.pl...
    > klient D to konsument w rozumieniu ustawy o szczegolnych warunkach
    > sprzedazy konsumenckiej?
    > jezeli tak, to radze niezawracac sobie glowy poszukiwaniem gwaranta,
    > tylko udac sie do C z roszczeniem z tytulu niezgodnosci towaru z umowa.
    > domniemywa sie, ze towar byl wadliwy w momencie wydania, jezeli ustarka
    > ujawnila sie do 6 mies

    Dziękuję za szybką odpowiedź. Proszę jednak o określenie, czy A wobec C, a
    także B wobec A, pomimo , że 12-miesięczny okres gwarancji, jakiej udzielil
    B-glowny dystrybutor, uplynął - odpowiadają wzajemnie, czy odpowiedzialność
    jest jedynie na linii C wobec D. 6-miesięcy od nabycia przez D , już minęło.

    Reasumując, chodzi o to,czy 12-miesięczne gwarancje, jeśli chodzi o towar
    dystrybuowany "centaralnie", obowiązują od momentu sprzedazy klientowi
    koncowemu (towar zatem moze lezec duzo dluzej w magazynie,a klientowi zostac
    sprzedany np. po 10 miesiacach od zakupu centralnego, a zatem laczny czas
    gwarancji wynosilby 22 miesiace), czy tez jedynie od momentu sprzedazy przez
    glownego dystrybutora?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1