eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGG - podmiana banera › Re: GG - podmiana banera
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: GG - podmiana banera
    Date: Fri, 22 Oct 2004 20:11:47 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 18
    Message-ID: <clbn4g$je1$8@inews.gazeta.pl>
    References: <cjuum4$m02$1@news.dialog.net.pl> <cjv607$ini$2@inews.gazeta.pl>
    <ck3oc8$sus$1@atlantis.news.tpi.pl> <ck3to7$35k$9@inews.gazeta.pl>
    <ck3vo3$1332$1@news2.ipartners.pl> <ckiecg$vrh$4@serwus.bnet.pl>
    <cks96a$7qo$3@news2.ipartners.pl> <ckts0u$1oj$3@inews.gazeta.pl>
    <cku5a2$1819$1@news2.ipartners.pl> <ckua5k$ose$4@inews.gazeta.pl>
    <ckuc4p$1c3m$1@news2.ipartners.pl> <ckuld3$biq$4@inews.gazeta.pl>
    <ckuruv$1l5d$1@news2.ipartners.pl> <cl196a$blj$19@inews.gazeta.pl>
    <cl9khm$26p4$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: bqf88.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1098473424 19905 83.29.73.88 (22 Oct 2004 19:30:24 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 22 Oct 2004 19:30:24 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-User: robert.tomasik
    User-Agent: Hamster/2.0.0.1
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:250095
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:cl9khm$26p4$1@news2.ipartners.pl...
    > Jeśli takowy istnieje, to owszem. Ale to, że aplikacja go nie wyświetla
    > nie oznacza, że nie odwołuje się do właściwego adresu.

    No, jesli aplikacja wysyłała by impuls do bannera, ale z definicji go nie
    wyświetlała, to weszli byś my moim zdaniem na grzązki grunt oszustwa.
    Oszustwa na szkodę reklamodawcy, który by płącił za niewykonaną usługę
    wprowadzany tymi impulsami w błąd.
    >
    > A jeśli nie ma licznika i reklamowadcy płacą określoną stawkę przy
    > założonej średniej oglądalności - to za 'nieoglądanie' tracą, jeśli już
    > w ogóle ktokolwiek, to reklamodawcy.

    No w tym kierunku, to bym raczej nie szedł, bo to ślepa uliczka. Co on sobie
    założył, to jego sprawa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1