eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFrancja będzie drugą Białorusią!? ;-) [Ujawnienie wizerunku policjanta] › Re: Francja będzie drugą Białorusią!? ;-) [Ujawnienie wizerunku policjanta]
    Subject: Re: Francja będzie drugą Białorusią!? ;-) [Ujawnienie wizerunku
    policjanta]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Kviat
    Date: Tue, 8 Dec 2020 23:49:43 +0100

    W dniu 08.12.2020 o 16:45, A. Filip pisze:

    > Wariant "mógł zostać wprowadzony w błąd" nie sugeruje że sąsiadom ktoś
    > mógł pomóc się wkurwić albo był sąsiad który wiedział kiedy należy się
    > wkurwić? Zakładanie (bardzo) złej woli policji nie jest raczej+
    > konieczne a spora część początkowych relacji może sugerować że obawiali
    > się że jakby "poszli miękko" to oni mogliby mieć kłopoty z "dyplomatą"
    > (jednym z trzech, dwaj pozostali pozostali "nieujawnieni" AFAIK).

    Ja rozumiem, że sugerujesz prowokację i spisek żeby gościa
    skompromitować. Najpierw niecni ludzie namówili typa na gejowską orgię
    (no tak... wprowadzili w błąd...), potem ci sami ludzie specjalnie
    zawiadomili policję żeby typa przyłapali i w ten sposób chcieli
    skompromitować przyzwoitego, prawicowego, heteroseksualnego i dbającego
    o dobro rodziny i czystość moralną uczciwego polityka.

    Tylko jak wytłumaczysz fakt, że taki człowiek z gębą pełną frazesów o
    moralności i prześladujący we własnym kraju homoseksualistów dał się
    namówić na gejowską (czy nie gejowską) orgię... i jak wytłumaczysz to,
    że widząc prawie samych gołych facetów nie powiedział o kurwa, to ja
    dziękuję za taką imprezę i nie odwrócił się na pięcie, tylko się przyłączył?

    Inaczej mówiąc, co za różnica kto zawiadomił policję, lub kto pomógł
    wkurwić sąsiadów? Co za różnica, czy w sądzie się będzie tłumaczył, że
    został wprowadzony w błąd? (Pewnie po rynnie spierdalał, bo się
    przestraszył mandatu za złamanie zakazu zgromadzeń?) Jakie to ma
    znaczenie dla istoty sprawy sprawy, że kryptogej homofob prześladujący
    we władnym kraju ludzi sam robi dokładnie to samo, za co chce
    prześladować tych ludzi?
    Jakby policja nie wpadła i by się nie wydało, to wszystko w porządku?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr