eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFrancja będzie drugą Białorusią!? ;-) [Ujawnienie wizerunku policjanta] › Re: Francja będzie drugą Białorusią!? ;-) [Ujawnienie wizerunku policjanta]
  • Data: 2020-12-09 00:26:10
    Temat: Re: Francja będzie drugą Białorusią!? ;-) [Ujawnienie wizerunku policjanta]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kviat pisze:

> [...]
    >
    > Inaczej mówiąc, co za różnica kto zawiadomił policję, lub kto pomógł
    > wkurwić sąsiadów? Co za różnica, czy w sądzie się będzie tłumaczył, że
    > został wprowadzony w błąd? (Pewnie po rynnie spierdalał, bo się
    > przestraszył mandatu za złamanie zakazu zgromadzeń?) Jakie to ma
    > znaczenie dla istoty sprawy sprawy, że kryptogej homofob prześladujący
    > we władnym kraju ludzi sam robi dokładnie to samo, za co chce
    > prześladować tych ludzi?
    > Jakby policja nie wpadła i by się nie wydało, to wszystko w porządku?

    Nazwiska dwóch z trzech dyplomatów na "(głównie?) gejowskiej orgii
    pandemicznej" się nie wydały i oni są dalej w porządku bo opinia
    publiczna "nie ma prawa wiedzieć". To zupełnie niczego nie może
    sugerować"? Ich nie wolno potępić choćby za szerzenie epidemii?

    Mleko się wylało, politycznie leci cię<=cie strat oraz szersze dzielenie
    się wstydem niżby co poniektórym pasowało. Czy przewodniczący
    D. Tusk stanął w obronie członka swojej Europejskiej Partii Ludowej,
    potępił go, czy wszystko co potrafi to milczeć?
    <ironia> Milczenie wychodzi mu najbardziej profesjonalnie? :-) </ironia>

    --
    A. Filip