eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFrancja będzie drugą Białorusią!? ;-) [Ujawnienie wizerunku policjanta]Re: Homofobiczny medialny przekaz roku prosto z Brukseli: Gejowskie orgie roznoszą też kowid
  • Data: 2020-12-09 12:29:28
    Temat: Re: Homofobiczny medialny przekaz roku prosto z Brukseli: Gejowskie orgie roznoszą też kowid
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Kiedy nawalony Pęk zasnął na korytarzu sejmowym, tłumaczył się kłopotami ze
    > zdrowiem, cukrzycą i problemami neurologicznymi; Mówił, że zasłabł z
    > gorąca:
    > https://cdn.galleries.smcloud.net/t/galleries/gf-Vna
    V-NKid-4pVP_senator-bogdan-pek-664x0-nocrop.jpg

    > Słynne poskoki Janowskiego, wyjaśniano działaniami KGB:
    > https://www.youtube.com/watch?v=96Qt76NmK7E
    >
    > Oni już tak mają, że co krok padają ofiarą wyrafinowanych spisków.

    Chcesz bez spisków? Proszę bardzo, po linii wysokiej politycznej
    poprawności też się da jak się tylko zechce:

    Z całą stanowczością potępiam homofobiczną kampanie mediów i
    belgijskiej policji (oraz niektórych użytkowników usenetu) mogącą
    sugerować że geje (gejowskie orgie) roznoszą też kowid. W sposób
    oczywisty musi się to kojarzyć z propagandową kampanią nazistowskich
    niemiec że Żydzi roznoszą tyfus.

    --
    A. Filip