  • Data: 2009-01-03 15:55:59
    Temat: Re: Fotograf i zdjęcia - wydanie oryginału
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0901031059320.1756@quad Gotfryd Smolik
    news <s...@s...com.pl> pisze:

    > W przypadku o który chodzi Robertowi, czyli możliwości samodzielnego
    > *powielania* egzemplarzy, umowa ustna oczywiście NIE byłaby ważna.
    > Ktoś uwierzy temu co piszesz i potem będzie płakał.
    Nie ma takiego niebezpieczeństwa, ponieważ jedynie je sobie z nieznanych
    przyczyn wyimaginowałeś.
    Umowa została zawarta, treść nieznana - to wszystko, jak chcesz konfabulować
    nt jej postanowień to proszę.

    > I słusznie, ma pełne prawo.

    > A tą "szczegółową specyfikacją" to już przepis niejakiego Jottego.
    A jak sobie niejaki Smolik życzy, to może przyjąć fakturę z zapisem:
    "wykonanie zdjęć z dramatu rodzinnego, cena XXX + VAT". I dostać 5 zdjęć
    13X10 w jpg z drukarki Lexmark 3200.
    Ja tam wolę treść: wykonanie zdjęć, ilu zdjęć, po ile za sztukę, forma
    końcowa (choćby wielkość i ilość odbitek), itp.
    Ale do niczego cię nie namawiam.

    --
    Jotte