  • Data: 2009-01-02 22:02:53
    Temat: Re: Fotograf i zdjęcia - wydanie oryginału
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 02-01-2009 o 22:52:05 Cubus <c...@n...pl>
    napisał(a):

    > Bo? Rozumiem, że tylko Ciebie stać na garnitur Armaniego?

    > Za mało żeby mieć roszczenie?

    Jakbyś napisał 10000 to by Cię wyśmiał,
    jakbyś napisał 100 to by Cię wysmiał,
    jak napisałeś 1000 to jest to "słaba wyobraźnia biznesowa"
    - i ma rację, tyle że odnośnie siebie samego - na poczekaniu
    przyszło mi do głowy kilka dochodowych pomysłów na te 1000szt,
    a jestem tylko zwykłym szaraczkiem który czasem na ZUS nie ma.

    Także najlepiej tego pieniacza olać, bo za kilka postów
    masz szansę awansować na "debila" lub "idiotę"

    Pozdrawiam,
    Tomek