  • Data: 2009-01-03 06:11:10
    Temat: Re: Fotograf i zdjęcia - wydanie oryginału
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > od razu widać że pipa, znaczy artysta a nie bieznesmen, ja bym tam
    > wstawił do cennika 50zł per zdjęcie, minimum 1000zł, powyżej 50szt 10%
    > upustu, wszystko plus 22% VAT i niech se klientela robi z oryginałami co
    > im się podoba, w końcu im więcej elementów mojej pracy da się spieniężyć
    > tym lepiej

    To nawyki z Twojego urynanetu, w którym inwestujesz w łącza 1 PLN per
    klient i się boisz "rozrzutnie" wydać 2 PLN per klient?

    Widzisz, ja płaciłem za zdjęcia ślubne 700 (siedemset) PLN. W tym było
    ok. 450 (czterysta pięćdziesiąt) zdjęć na płycie DVD w wysokiej
    rozdzielczości, 2 papierowe albumy po 50 zdjęć (małych odbitek), oraz 3
    duże odbitki i jedna bardzo duża (plakat).

    Powtarzam: 700 PLN. Czyli za samą ilość zdjęć wychodzi raptem 1.55 PLN,
    nie licząc jeszcze tych wszystkich albumów i odbitek.

    50 PLN per zdjęcie... Biznesmen zasrany z wiejskiego urynanetu...

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com