  • Data: 2009-01-03 00:24:16
    Temat: Re: Fotograf i zdjęcia - wydanie oryginału
    Od: "basti78" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W takim razie powinien zażądać przekazania i skasowania z
    > nośników cyfrowych zdjęć od wszystkich gości weselnych.
    > (chyba, że ochrona przed wejściem do kościoła/USC odbierała
    > aparaty i kamery).

    heheheh tak trochę OT ale przypomina mi to absurdalne podejście jednego z
    moich klientow, ktory po wykonaniu przeze mnie pewnej pracy (nie z branży
    fotograficznej, ale pracy indywidualnej), powiązanej ze zrobieniem przeze
    mnie jednostkowego projektu, zaządał ode mnie, żebym się zobowiązał , ze nie
    bede wykorzystywał materiału (dość unikalnego, którego raczej nikt poza mną
    nie ma) wykorzystanego do wykonania tego dzieła już u nikogo innego, oraz,
    że nie wykorzystam nigdy tego projektu dla nikogo innego........ drugie to
    raczej moja zasada zwyczajowa, ale pierwsze to myślałem ze po prostu
    śnie.......... ;)

    odpowiedziałem, że chętnie, jeśli zrobimy na to umowę i klient zapłaci mi
    xxxxxx-krotność tego dzieła z tego tytułu..........
    dodatkowo, to co zawsze robię, nie mogłem nawet wykonać zdjęć powykonawczych
    swojego zadania......... bo było to tak tajne..........
    tak jakbym robił te zdjęcia ślubne, zobowiązał się do oddania aparatu po
    skończeniu, rytualnego spalenia kart pamięci po przekazaniu

    niektórzy to mają fantazję ;))))))))))))

    podkreślam, ze byli to dość normalni ludzie, nie z pierwszych stron gazet,
    żadni agenci mossadu- ale fantazja pełna ;))))))))0

    Sebastian