  • Data: 2009-01-03 01:00:28
    Temat: Re: Fotograf i zdjęcia - wydanie oryginału
    Od: "basti78" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Robert wynajął fotografado wykonania usługi i gdybanie jak sformułował
    > umowę
    > ustną , to moim zdaniem pseudobełkot :)
    > gdyby chciał mieć zdjęcia marnej jakości nie zatrudniał by fotografa
    > "zawodowego" tylko ciocię Helenkę
    > jasne jest , że w momencie zawierania umowy z fotografem chciał otrzymać

    no właśnie nie jest do końca "oczywiste"
    niestety, ale kolega z listy dał ciała nie precyzując tego dostatecznie

    > Fotograf to moim zdaniem zwykły cwaniak, kombinator , oszust !!
    > niestety nie znam sposobu na rozwiązanie tego problemu

    dla mnie conajmniej idiota, bo to on powinien dopilnować, jesli jest
    uczciwy, że klient jako laik zostanie poinformowany dokladnie o tym co
    dostanie jako wynik takiej usługi
    a tak zniweczył cały swoj trud pozyskania zadowolonego klienta, bo ja bym go
    nikomu nie polecił..... i nie za to że nie dał oryginałów - za to, że jest
    tak niekonkretny.
    w efekcie całości powstał niezadowolny klient i skąd inąd jest niesmak
    fotograf ciąganiem się paragrafami nie pozyska klientów - prawnie ma rację,
    ale jest jełopem że przez taki bzdet spieprzył sobie opinię.........

    ja nie wyobrażam sobie wykonywania takich usług bez formularza
    zamówieniowego, żeby juz nie strzelać z armaty i nie nazywać tego umową -
    ale papier nie kłamie- i tam odznaczać opcje na jakie klient się
    decyduje........

    jełop dokwadratu, bo takie zdjęcia może gustownie opatrzyć swoim logo,
    adresem itepe i będzie miał reklamę ktokolwiek zdjęć nie obejrzy....... tym
    bardziej, że wiele par rozdaje znajomym takie zdjęcia na płytkach jeśli mają
    na to ochotę.......

    Sebastian