  • Data: 2009-01-03 09:37:19
    Temat: Re: Fotograf i zdjęcia - wydanie oryginału
    Od: "viruuss" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gjmpn9$681$2@news.interia.pl...

    > i na tym pozostańmy.
    > chyba, że głośno napiszesz, że żartujesz.

    nie żartuję
    no jasne , ze jak idziesz do fotografa i zamawiasz u niego usługę za którą
    płacisz, to z góry wiesz
    że koleś nie wyda Ci zdjęć w oryginalnej rozdzielczości , tylko dostaniesz
    miniaturki zamówionych zdjęć
    gdybanie jak powinna wygladać umowa jest smieszne
    wymagasz od fotografa wykonania usługina na jak najwyzszym poziomie
    w ten sposób rozumując , fotograf sprytek moze nie wydać w ogóle zdjęć i
    stwierdzić " jak pan chce to zapraszam co roku w rocznice do poogladania
    zdjęć za opłatą X"
    jakoś nie przeczytałem nigdzie , że Robert został powiadomiony o takim
    "sposobie " wykonania usługi przed rozpoczęciem wykonywania zlecenia
    takich "fachowców" moim zdaniem należy tępic wszystkimio możliwymi sposobami
    pozdrawiam