  • Data: 2010-08-21 12:48:34
    Temat: Re: Forma odpowiedzi na zarzuty?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LusBlus" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:213c.00000007.4c6f979d@newsgate.onet.pl...
    > Witajcie.
    >
    > Dostałem e-mail gdzie pewna osoba zarzuciła mi, że bezprawnie
    > udostępniłem jej
    > dane osobowe. Kwestia sporna bo faktycznie jest podane jej imię i
    > nazwisko ale
    > to nie o tę osobę chodzi. Marków Iksińskich jest wielu. Zażądała kontaktu
    > telefonicznego. Zgodnie z prawem mam jej odpowiedzieć na mail czy muszę
    > dzwonić?
    > Nie chodzi o koszty tylko o praktykę, bo gdyby zażądała żebym zgłosił się
    > do
    > niej osobiście i to wyjaśnił to musiałbym jechać?

    A czemu miałbyś dzwonić? Przy takich spornych kwestiach, to ja preferuję
    właśnie mail. Bo spokojnie wiadomo póxniej, co kto napisał.Zadzwonisz, to
    pomijając już fakt, że nei wiem p oko miałbyś to robić, to potem można
    cokolwiek powiedzieć, że tam padło. Odpisz autorowi, że to nie o niego
    chodziło i niech przestanie zawracać d... . Poza tym samo imię i nazwisko,
    to nie dane osobowe polegające ochronie.