  • 1. Data: 2010-08-21 09:08:45
    Temat: Forma odpowiedzi na zarzuty?
    Od: "LusBlus" <l...@o...pl>

    Witajcie.

    Dostałem e-mail gdzie pewna osoba zarzuciła mi, że bezprawnie udostępniłem jej
    dane osobowe. Kwestia sporna bo faktycznie jest podane jej imię i nazwisko ale
    to nie o tę osobę chodzi. Marków Iksińskich jest wielu. Zażądała kontaktu
    telefonicznego. Zgodnie z prawem mam jej odpowiedzieć na mail czy muszę dzwonić?
    Nie chodzi o koszty tylko o praktykę, bo gdyby zażądała żebym zgłosił się do
    niej osobiście i to wyjaśnił to musiałbym jechać?

    LusBlus

  • 2. Data: 2010-08-21 12:42:28
    Temat: Re: Forma odpowiedzi na zarzuty?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    LusBlus wrote:
> [...]
    > Nie chodzi o koszty tylko o praktykę, bo gdyby zażądała żebym zgłosił się do
    > niej osobiście i to wyjaśnił to musiałbym jechać?

    ogolnie to po za urzedami panstwowymi nie ma obowiazku odpowiadania na
    cokolwiek.

  • 3. Data: 2010-08-21 12:48:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "LusBlus" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > do
    > niej osobiście i to wyjaśnił to musiałbym jechać?

    A czemu miałbyś dzwonić? Przy takich spornych kwestiach, to ja preferuję
    właśnie mail. Bo spokojnie wiadomo póxniej, co kto napisał.Zadzwonisz, to
    pomijając już fakt, że nei wiem p oko miałbyś to robić, to potem można
    cokolwiek powiedzieć, że tam padło. Odpisz autorowi, że to nie o niego
    chodziło i niech przestanie zawracać d... . Poza tym samo imię i nazwisko,
    to nie dane osobowe polegające ochronie.