  • Data: 2007-07-20 19:48:35
    Temat: Re: Firma windykacyjna i ich grozby.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Wojtek K. wrote:

    > Jednak od jakiegos czasu nachodzi na nas firma
    > windykacyjna i zada zwrotu 745,32 zl z tytulu
    > niezaplaconych faktur za telefon mojego brata
    > z lat 2001-2003.

    Przedawnione. Nawet od twojego brata tego nie mogliby skutecznie ściągnąć.

    [ciach]

    > ze "przyjdziemy po ciebie i bedziesz cienko spiewal!"
    > KATORGA! Srednio dwa telefony w miesiacu
    > z grozbami.

    Oczywiście jako przytomny człowiek wszystko nagrywałeś, hmm?

    [ciach]
    > Blagalem ze nie mam pieniedzy ale do jutra
    > je zalatwie. Oni na to, ze do jutra dlug
    > urosnie o odsetki do 2500 zl.

    Frajer.

    Trzeba było wezwać policję i tyle. A najlepiej od razu (po telefonie
    sąsiadki) przyjechać z policją.

    Poza tym zaopatrz się w duży baniaczek z gazem pieprzowym, żeby
    sk*.*synów wykurzyć, jakby usiłowali się znowu wedrzeć.