  • Data: 2007-07-21 12:32:18
    Temat: Re: Firma windykacyjna - another story
    Od: wombi <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr pisze:

    > tak sobie przeglądam KC i bardziej pod to przedawnienie pasuje mi
    > bardziej Art. 118.

    To na pewno widzisz tam słowa "Jeżeli przepis szczególny stanowi inaczej
    (...)". Takim przepisem szczególnym jest właśnie art. 751 k.c. w
    związku z art. 750 k.c. w odniesieniu do umowy o świadczenie usług
    telekomunikacyjnych.
    Chociaż niektórzy, tak jak Ty, wskazują na termin 3 letni. Wszystko
    zależy od tego jak w konkretnym przypadku rozstrzygnie sąd.