  • Data: 2004-12-11 07:18:35
    Temat: Re: Firma Kruk i ich niezwykła rozrzutność
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 11 Dec 2004 07:17:13 +0100, Sebastian Bialy naskrobał(a):

    > 1. 2 razy przyszedł otwarty

    :)

    > 2. Mam przypadek identyczny u znajomych - tam ścigają właściwą osobę w
    > tej samej sprawie - włacznie że była już wizyta "komornika", który
    > zachowywał się w sposób bardzo nieprzyjemny i bez właściwego ostrego
    > sprzeciwu wepchał się do mieszkania spisując co się da i drząc się na
    > cały blok jaki to złodziej tam mieszka (miał tu troche racji) - chce
    > tego uniknąć.

    Wtedy pilny telefon na policje z informacją o wtargnięciu i naruszeniu
    nietykalności osobistej. Pomijając KK jako właściciel masz bardzo silne
    uprawnienia negatoryjne do swojej nieruchmości wynikające wprost z KC.

    > 3. Nie ma możliwości znalezienia namiarów telefonicznych na Kruka
    > inaczej jak czytając treść - leniom nie chce się umieszczać telefonu na
    > kopercie.

    olej ich

    --
    United Devices Cancer Research Project