  • Data: 2004-12-11 13:52:08
    Temat: Re: Firma Kruk i ich niezwykła rozrzutność
    Od: Sebastian Bialy <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    SQLwysyn wrote:
    > Przeczytaj jeszcze raz to co ci Sebol napisal !!!!!!!!!!!!!!
    > CZEMU OTWIERASZ KORESPONDENCJE NIE ADRESOWANA DO CIEBIE ???????

    Czemu nie przeczytałeś, że doszła 2x otwarta ? Osobno koperta, osobno
    kartka (raz rezklejona, raz rozdarta, z resztą obok skrzynki w ogóle).
    Nie martw się, nie czytałem specjalnie, co mnie obchodzą problemy innych
    ludzi. Znalazłem za to numer sprawy i nr telefonu. Całośc znam z
    autopsji od osoby która faktycznie jest ścigana o dekoder Canala.
    Pamiętaj: była akcja wejścia "komornika" do mieszkania w podobnej
    sprawie i były tam bardzo duże szkody moralne. Chce temu zapobiec. Z
    resztą Kruk oddzwonił do mnie z podziękowaniem jakiś 3 miesiące temu,
    ale korespondencja dalej dochodzi, lądując w koszu, bo poczta nie chce.
    Nie wiem i pytam zatem, czy nie mógłbym im zrobić przysługi i podesłać
    jakiegoś dowodu zameldowania. Czekam na jakąs radę, chopć jak na razie
    wszyscy radzą żeby olać i tak robie od dawna.

    > To ty w tym momencie lamiesz prawo. I w dodatku czynnie uczestniczysz w
    > sporze prawnym ciebie nie dotyczacym.

    Znajdujesz w skrzynce luźną kartkę z kopertą. Zaczynasz czytać. Po paru
    linijkach orientujesz się, że ktoś Cie ściga o jakąś kasę. Na samym
    końcu na odwrocie jest adres. Nie mój. Kończe czytanie. Czy łamie prawo
    starając dowiedzieć się co znajduje się w _mojej skrzynce_ ?

    --
    Sebastian Bialy - h...@p...onet.pl